مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-22سياسي

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی سید مجید امامی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به سید مجید امامی امده است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر سید مجید امامی با عنایت به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب عالی در حوزه پژوهش و فرهنگ عمومی و شناخت از روحیه انقلابی و مکتبی که دارید و به استناد بند 18 ماده 2 آیین نامه شورای فرهنگ عمومی و مصوبه جلسه مورخ 30/‏06/‏1400‬ شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی منصوب می شوید.

امید است ضمن تعامل و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو شورا، ارتقا فرهنگ عمومی و تحکیم ارزش های اصیل فرهنگ اسلامی ایرانی، با امعان نظر به موارد ذیل مورد اهتمام قرار گیرد.

- بررسی، مطالعه و هم اندیشی درخصوص وضعیت فرهنگی کشور و تشخیص نقاط قوت و ضعف شاخص های فرهنگ عمومی - رصد و سنجش مستمر میزان رشد یا نزول شاخص های فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگ عمومی - ایجاد هماهنگی حداکثری میان تمامی دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی، دولتی و عمومی عضو شورا برای تحقق اهداف، سیاست ها و برنامه های فرهنگ عمومی - برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شد

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شد