مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-22سياسي

مصوبه سفر رییس جمهور درباره راه آهن بیرجند- یونسی؛ در مسیر تحقق


مصوبه سفر رییس جمهور در خصوص راه آهن بیرجند- یونسی، در مسیر تحقق قرار گرفت.

- مصوبه سفر رییس جمهور درباره راه آهن بیرجند- یونسی؛ در مسیر تحقق ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوبه سفر رییس جمهور در خصوص راه آهن بیرجند- یونسی، در مسیر تحقق قرار گرفت.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 31 شهریور در جلسه تعیین تکلیف تامین مالی احداث پروژه راه آهن بیرجند- یونسی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع پروژه راه آهن، به ویژه قطعه بیرجند- یونسی یکی از موضوعاتی است که طی یک سال گذشته به طور جدی در دستور کار حوزه مدیریتی و اجرایی استان قرار داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته وی؛ مقرر شده تأمین اعتبار پروژه از طرف صندوق ذخیره ملی و بانک های عامل در قالب یک کنسرسیوم بانکی با لیدری بانک رفاه صورت پذیرد.

وی به پاره ای از مشکلات و موانع موجود در مسیر پروژه اشاره کرد و افزود: از جمله این مشکلات، ضمانت تسهیلات بود که با پیگیری های یکسال گذشته با اصلاح مصوبه دولت، ضمانت این تسهیلات به عهده دولت گذاشته شد تا بانک ها با آسودگی خاطر بیشتری اعتبار مورد نیاز را تأمین کنند.

استاندار تصریح کرد: در سفر دکتر رییسی رییس جمهور به استان، این موضوع مطرح شد و با دستور ایشان مقرر گشت جلسه ای با محوریت وزیر راه و شهرسازی و مدیران بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه سفر رییس جمهور درباره راه آهن بیرجند- یونسی؛ در مسیر تحقق

مصوبه سفر رییس جمهور درباره راه آهن بیرجند- یونسی؛ در مسیر تحقق