مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-22اقتصادي

دستور بانک مرکزی برای بررسی موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت


این محدودیت تاکنون توسط هیچ بانکی اعمال نشده است و حسب دستور ریاست کل بانک مرکزی برای حمایت از کسب و کار های خرد، مقرر شد این موضوع بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته و رویه های بانک مرکزی به نحوی تعیین شود که نگرانی برای کسب و کار ها ایجاد نشود.

- این محدودیت تاکنون توسط هیچ بانکی اعمال نشده است و حسب دستور ریاست کل بانک مرکزی برای حمایت از کسب و کار های خرد، مقرر شد این موضوع بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته و رویه های بانک مرکزی به نحوی تعیین شود که نگرانی برای کسب و کار ها ایجاد نشود.

با دستور رییس کل بانک مرکزی، موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت بار دیگر بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ بنا به اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو اخبار منتشر شده در خصوص محدودیت تراکنش های واریز به کارت، به اطلاع هم میهنان گرامی می رساند، این محدودیت تاکنون توسط هیچ بانکی اعمال نشده است و حسب دستور ریاست کل بانک مرکزی برای حمایت از کسب و کار های خرد، مقرر شد این موضوع بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته و رویه های بانک مرکزی به نحوی تعیین شود که نگرانی برای کسب و کار ها ایجاد نشود.

لازم به ذکر است تراکنش های ساتنا، پایا، خرید از پایانه های فروشگاهی (پوز)، برداشت وجه از خودپرداز و کارت به کارت، طبق روال معمول در سیستم بانکی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بانک مرکزی برای بررسی موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت

دستور بانک مرکزی برای بررسی موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت