مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-22اجتماعي

جامعه ای که به آموزش و پرورش نمی رسد به هیچ توسعه پایداری نمی رسد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: هر جامعه ای که آموزش و پرورش را مبنای توسعه خود قرار می دهد به رشد و همه رغبت های خود می رسد و جامعه ای که به آموزش و پرورش نمی رسد به هیچ توسعه پایداری نمی رسد.

- ایسنا/کرمان دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: هر جامعه ای که آموزش و پرورش را مبنای توسعه خود قرار می دهد به رشد و همه رغبت های خود می رسد و جامعه ای که به آموزش و پرورش نمی رسد به هیچ توسعه پایداری نمی رسد.

محمود امانی عصر امروز 31 شهریورماه در نشست مجازی با مدیران مدارس استان کرمان با بیان این که خیلی از شغل ها یکنواخت هستند و حس کار تکراری دارند، اظهار کرد: معلمی شغلی است که تنوع بسیار دارد، هر سال مثل بهار طبیعت سال تحصیلی نو می شود و هیچ سالی مثل سال قبل نیست، معلم به دنبال این است که هر سال فضا را تازه کند.

وی افزود: تعلیم و تربیت مهمترین کار در عالم است، از این جهت که اگر کاری مهمتر بود خدا برگزیدگان خود را به آن کار برمی گزید.

امانی تصریح کرد: هر جامعه ای که قوام دارد تعلیم و تربیت درستی دارد، در مدرسه که باز باشد به معنی این است که جامعه در شرایط خوبی هست، آرامش و رفاه و .

دارد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که شاخص سلامت جامعه مدرسه است، اظهار کرد: مدارس که باز باشد یعنی آب جامعه سالم است و بچه ها رشد می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای که به آموزش و پرورش نمی رسد به هیچ توسعه پایداری نمی رسد

جامعه ای که به آموزش و پرورش نمی رسد به هیچ توسعه پایداری نمی رسد