مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-22سياسي

تشریح جزییات نشست مربوط به گزارش تفریغ بودجه سال 99 در دیوان محاسبات


نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس جزییاتی از نشست تفریغ بودجه را که در دیوان محاسبات برگزار شد، ارائه کرد.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات جلسه مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه سال 1399 پرداخت و گفت: این جلسه با حضور رییس مجلس، اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و روسای کمیسیون های اقتصادی و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در دیوان محاسبات برگزار شد.

وی به شرح زیر به تشریح جزییات مطالب مطرح شده در نشست مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه سال 99 در دیوان محاسبات برگزار شد، پرداخت که به شرح ذیل است: 1.

در گزارش احکام تکلیفی بودجه 99، از 22 آیین نامه که باید دولت می نوشت 14 مورد در زمانش و 6 مورد با تاخیر انجام شده است و دو مورد مهم از آیین نامه تا یعنی آیین نامه اجاره خانه های خالی و آیین نامه مربوط به خودروهای گران قیمت در دولت 12 تهیه نشده است.

2.

قطع یارانه سه دهک بالای کشور که تکلیف قانونی بود و شناسایی هم شده بود در دولت گذشته انجام نشده است و در این راستا رقم 12 هزار و پانصد میلیارد تومان یارانه نقدی به سه دهک بالای کشور در سال 1399 پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات نشست مربوط به گزارش تفریغ بودجه سال 99 در دیوان محاسبات

تشریح جزییات نشست مربوط به گزارش تفریغ بودجه سال 99 در دیوان محاسبات