مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-22سياسي

خون شهدا و مقاومت ملت ایران نقشه های دشمنان را نابود کرد


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چند دهه اخیر با استفاده از حربه های مختلف قصد تضعیف قدرت ایران را داشتند اما خون شهدا و بصیرت و مقاومت ملت ایران تمام نقشه های آنان را نابود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی - فرهنگی دفاع مقدس که در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس هم در زمانی که برپا بود، هم اینک و پس از گذشت چند دهه از اتمام آن، به عنوان یک مدرسه بزرگ برای ایران اسلامی بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس جبهه های جنگ حق علیه باطل مملو از انسان های مخلص و بندگان استثنایی خداوند بود و امروزه نیز خون شهدا منشا خیر و برکت و رحمت برای مملکت ما بوده است.

وی افزود: امروزه وظیفه بسیار بزرگ و خطیری بردوش ما بوده و باید حال و هوای حماسی در کشور حاکم شود و نسل حماسی تربیت یابد تا بتواند از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور دفاع کند و با ایثارگری ها و از خود گذشتگی ها و رشادت های شهدا آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: جنگ تحمیلی، نتیجه عقب ماندگی قرن های گذشته به دلیل بی کفایتی شاهان و حاکمان گذشته بوده و اگر در گذشته پایاپای تحولات دنیا حرکت می کردند، دشمنان هیچ گاه جرات چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا و مقاومت ملت ایران نقشه های دشمنان را نابود کرد

خون شهدا و مقاومت ملت ایران نقشه های دشمنان را نابود کرد