مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-22سياسي

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری در مهرماه


چند طرح فرهنگی ویژه استان و چند طرح نیز در سطح ملی در حوزه های مختلف فرهنگی تهیه شود تا بتوانیم در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوعات را مطالبه کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چند طرح فرهنگی ویژه استان و چند طرح نیز در سطح ملی در حوزه های مختلف فرهنگی تهیه شود تا بتوانیم در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوعات را مطالبه کنیم.

اقبال عباسی 31 شهریورماه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معاونت پیشگیری از وقوع جرم در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم طرح های بسیار خوبی تاکنون ارائه داده است، اظهار کرد: به علت برخی قوانین و مشکلات در دستگاه ها متولیان در اجرای این طرح ها چندان موفق نبوده اند و نتیجه مطلوب نیز حاصل نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه اجرای طرح تاسیس مرکز زندگی به منظور ترویج مهارت های زندگی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، توضیح داد: به نظر می رسد این طرح هنوز به پختگی کامل نرسیده است، دستگاه های اجرایی متولی در بحث فرهنگ پیشنهادات خود را در رابطه با این طرح ارائه دهند، همچنین می توان این طرح را در سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری در مهرماه ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری در مهرماه

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری در مهرماه