مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-22سياسي

مدیران استانی روزانه پیگیر اتمام سد پلرود شوند


استاندار گیلان با تأکید بر همراهی و هم افزایی مضاعف دستگاه های اجرایی برای شتاب در پیشرفت تکمیل سد پلرود گفت: لازمست دستگاه های مرتبط در جهت جلب رضایتمندی مردم منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی روند احداث سد پلرود شهرستان نیز بسیار اثرگذار است.

وی سد پلرود را یک اثر ماندگار برای سال های آتی دانست و گفت: به واسطه اهمیت این سد، پیگیری مستمر و روزانه مدیران استانی و محلی و اهتمام جدی پیمانکار مورد مطالبه است، همراهی و هم افزایی شایسته میان دستگاه های اجرایی مرتبط باید مضاعف و امور تسریع شود.

نماینده عالی دولت در گیلان پیشرفت فیزیکی 78 درصدی سد پلرود را نمایانگر پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات عنوان کرد و افزود: با انجام مسؤولیت های اجتماعی در جهت جلب رضایتمندی مردم و روستاهای همجوار توسط قرارگاه و مسؤولان محلی و افزایش سه برابری ماشین آلات و عملیات اجرایی سد، به طور قطع بیش از پیش همراهی اهالی منطقه نیز مضاعف می شود.

زارع به تملک افزون بر 293 هکتار از اراضی موردنیاز برای احداث سد اشاره کرد و گفت: شرکت آب منطقه ای و کارفرمای سد موظف به تعیین تکلیف باقیمانده اراضی و تسریع صدور مجوزها توسط دستگاه های اجرایی هستند و بهسازی و روکش آسفالت جاده دسترسی موجود برای تسهیل تردد ساکنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استانی روزانه پیگیر اتمام سد پلرود شوند

مدیران استانی روزانه پیگیر اتمام سد پلرود شوند