مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-22سياسي

طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اصلاح شد + متن نهایی


حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان طبق آیین نامه داخلی مجلس 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود درباره طرح شفافیت آرا را ارائه کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیئت رییسه مجلس از نهایی شدن اصلاح طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی قوه مقننه خبر داد و گفت: این طرح به هیئت رییسه ارائه شده است تا در سامانه طرح ها و لوایح مجلس بارگذاری شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان طبق آیین نامه داخلی مجلس 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود درباره این طرح را ارائه کنند، افزود: احتمالاً نمایندگان درخواستی را داشته باشند که این طرح خارج از دستور و با اولویت بررسی شود.

نماینده شاهین شهر در مجلس اضافه کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر 50 نماینده درخواست داشته باشند که طرحی خارج از دستور بررسی شود این موضوع به رأی نمایندگان گذاشته می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس عنوان کرد: پس از بازگشت نمایندگان از سرکشی به حوزه های انتخابیه خود اگر قرار باشد طرح شفافیت آرای نمایندگان خارج از دستور بررسی شود پس از طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار این طرح در دستور کار مجلس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اصلاح شد + متن نهایی

طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اصلاح شد + متن نهایی