مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-22سياسي

توزیع 2000 بسته معیشتی طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان


دو هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه برای نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.

- ، کامران کریمی اظهار کرد: از مهمترین برنامه های این هفته می توان به دیدار با امام جمعه، تجلیل از 60 نفر از گروه های جهادی و مدافعان سلامت، یادواره شهدای شهرستان، رژه خودرویی، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، ویزیت رایگان در چند روستای محروم، عصر شعر مقاومت و نمایشگاه عکس نام برد.

کریمی تاکید کرد: در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس 2 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه برای نیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد، همچنین بیش از یک هزار بسته لوازم التحریر برای کمک به دانش آموزان نیازمند همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان توزیع می شود.

وی در ادامه بیان کرد: جنگ تحمیلی 31 شهریورماه 59 در حالی شروع شد که انقلاب اسلامی ما هنوز به سامان اساسی نرسیده بود و در روزهای نخست جنگ کشور ما و مردم ما با مشکلات زیادی روبرو شدند که البته به شکرانه خداوند و رهبری امام (ره) و از خود گذشتگی، همکاری و همیاری مردم و رزمندگان دشمن نتوانست یک وجب از خاک ما را تصرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: انتقال شهامت ها و رشادتهای رزمندگان اسلام به نسل جوان باید سرلوحه کار آموزشی اصحاب رسانه قرار گیرد چون نسل جوان از آن زمان و مشکلات درکی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته معیشتی طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان

توزیع 2000 بسته معیشتی طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان