مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-22سياسي

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس قوه قضاییه افتتاح شد


نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسولان کشوری و استانی دستگاه قضایی افتتاح شد.

- نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسولان کشوری و استانی دستگاه قضایی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین مصدق گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه به دنبال آن هستیم که مردم به سرعت به حقشان برسند و با فساد و ظلم مقابله شود.

در این مراسم اسماعیل حسن زاده رییس حوزه ریاست و رییس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان تهران و محمد رضا مرادی حق گو، سرپرست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری نیز حضور داشتند.

مرادی حق گو با اشاره به برپایی این غرفه توسط مدیریت فرهنگی دادگستری به عنوان برنامه ستاد استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همکاران استان تهران دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در ساختمان مرکزی قوه قضاپیه واقع در بلوار کشاورز برگزار شده و تا تاریخ 7 مهر ماه 1400ُ از ساعت 8 صبح لغایت 16 میزبان مراجعان می باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس قوه قضاییه افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس قوه قضاییه افتتاح شد