مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-22سياسي

تجلیل شهردار اصفهان از روحانی فداکاری که جان یک انسان را نجات داد


شهردار اصفهان در دیدار با روحانی فداکاری که در کوه صفه جان یک شهروند را نجات داده بود، گفت: جامعه ما این روزها به شدت تشنه رفتار است؛ ذهن مردم از شنیدن ها اشباع شده و چیزی که بسیار می تواند روی مردم اثرگذار باشد نحوه رفتار بزرگان دین و کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، طی روزهای گذشته یک روحانی با استفاده از عمامه خود یک شهروند اصفهانی را از سقوط در کوه صفه نجات داده بود که تصاویر این فداکاری در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

(اینجا بخوانید ) از این رو شهردار اصفهان به همراه رییس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر از حجت الاسلام مهدی معینی، روحانی فداکار تجلیل کردند.

روحانیت از هر جهت می تواند الگو باشد                                                   علی قاسم زاده در دیدار با این روحانی فداکار با بیان اینکه روحانیت از جهات مختلف الگوست، اظهار کرد: روحانیت هم معلم و مربی اعتقادی است و هم از لحاظ سیره عملی از هر حیث می تواند الگو باشد و با وجود خوب بودن گفتار، جامعه ما این روزها به شدت تشنه رفتار است؛ ذهن مردم از شنیدن ها اشباع شده و چیزی که بسیار می تواند روی مردم اثرگذار باشد نحوه رفتار بزرگان دین و کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل شهردار اصفهان از روحانی فداکاری که جان یک انسان را نجات داد

تجلیل شهردار اصفهان از روحانی فداکاری که جان یک انسان را نجات داد