مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-22سياسي

علم الهدی: دشمن تبلیغ می کند که مردم واکسن نزنند


علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد تصریح کرد: حتی اگر 90 درصد مردم واکسن بزنند آن 10 درصد دیگر باعث نفوذ و گسترش این ویروس خواهند شد و من خواهش می کنم در این مساله استقبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای مقابله با کرونا گفت: متاسفانه امروز دشمن با ابزارهای مختلف تبلیغ می کند که مردم واکسن نزنند.

سید احمد علم الهدی امروز در آیین بهره ‎برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور و رونمایی از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مساله دفاع مقدس که سال به سال خاطره آن برای مردم تجدید می شود، تنها به معنای برگزاری یک مراسم، یادآوری و تذکر نیست بلکه به معنای تجدید آموزش و فرهنگ بسیار ارزشمند و قوی است که بنیان نظام و انقلاب ما بر آن استوار است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمایی از حرکت جهادی و فعالیت ایثارگرانه، اخلاق مند و خدایی است که سال به سال در برابر بینش مردم ما تکرار می شود و عزیزان ما با کمال دقت مخصوصا نسل هایی که آن دوران را درک نکرده اند، خوشبختانه در برابر این آموزش قرار می گیرند و امروز نماد هشت سال دفاع مقدس را در حرکت های جهادی مشاهده می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: دشمن تبلیغ می کند که مردم واکسن نزنند

علم الهدی: دشمن تبلیغ می کند که مردم واکسن نزنند