مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-22اقتصادي

بازار خودرو در رکود مطلق/ کاهش 5 تا 10 درصدی قیمت همه خودروها


بررسی قیمت انواع خودروها اعم از داخلی ها و خارجی ها نشان می دهد که پس از تایید طرح مجلس برای آزادسازی واردات خودرو، همه خودروها در بازار اعم از پرتیراژهای داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی روند قیمت ها در بازار امروز (چهارشنبه/ 31 شهریور ماه) نشان می دهد که نسبت به هفته های اخیر که روند قیمت ها در بازار، صعودی طی می شد، پس از اعلام موافقت مجلس شورای اسلامی برای آزادسازی واردات خودرو و همانطور که پیش بینی می شود قیمت ها با آزادسازی واردات کاهش قابل توجهی خواهد داشت؛ با اعلام خبر رفع ممنوعیت واردات و از سرگیری مجدد واردات خودرو، قیمت خودروها را در بازار تحت تاثیر قرار داده است و منجر به کاهش قیمت ها شده است.

البته این کاهش قیمت ها به سبب افزایش فروشندگان در بازار خودرو به سبب نگرانی از بابت کاهش بیشتر قیمت و در مقابل کاهش متقاضیان به امید همین موضوع (خرید با قیمت پایین تر) در آینده نیز اتفاق افتاده است.

کاهش 5 الی 10 درصدی قیمت خودروها در بازار در این رابطه، سعید موتمنی- رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران- در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر رکود سنگینی بر بازار خودرو حاکم است.

پیش از این نیز بازار در رکود به سر میبرد اما پس از اینکه هفته گذشته، مجلس طرح آزادسازی واردات خودرو را مصوب کرد و به احتمال بسیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خودرو در رکود مطلق/ کاهش 5 تا 10 درصدی قیمت همه خودروها

بازار خودرو در رکود مطلق/ کاهش 5 تا 10 درصدی قیمت همه خودروها