مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-22سياسي

صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم گیری در کشور است


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خدمت روز افزون و جلب رضایت بازنشستگان عزیز، همان انتخاب راه درست و حقی است که بر گردن این صندوق است.

- سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خدمت روز افزون و جلب رضایت بازنشستگان عزیز، همان انتخاب راه درست و حقی است که بر گردن این صندوق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسکندری در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان این صندوق با گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان جنگ تحمیلی، خدمت به بازنشستگان را یکی از مصادیق تشخیص و بصیرت در انتخاب راه درست خواند و گفت: ما باید بتوانیم هر روز ولو ذره ای، رضایتمندی بیشتر بازنشستگان را جلب کنیم و از حق خودشان به آن ها بدهیم.

هیچ کدام از ما در اینجا حقی نداریم؛ صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است.

اسکندری تصریح کرد: خدمت به بازنشستگان و حراست از اموال آن ها تنها وظیفه ما است و هرگز منتی بر گردن بازنشستگان عزیز نیست.

قطعا اگر در مواردی توان ما به جلب رضایت کامل آنان منجر نشود باید استغفار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه مسئولیت ها و پُست های مدیریتی می آیند و می روند، اظهار داشت: مهم این است که پس از واگذاری مسئولیت به مدیر بعدی، نام نیکی از خود به یادگار گذاشته باشیم و بدانیم که در نتیجه اقدامات و تصمیمات ما، مزیت و منفعت بیشتری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم گیری در کشور است

صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم گیری در کشور است