مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-22سياسي

شهیدانی همچون سلیمانی فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه دفاع مقدس بودند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) گفت: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه بودند.

- حجت الاسلام علی معبودی عصر چهارشنبه در هیئت القلم ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: ملت ایران پس از انقلاب اصلاً دنبال جنگ نبود اما دشمن با محاسبه وضعیت داخلی کشور جنگی ناجوانمردانه را به ما تحمیل کرد.

وی افزود: برخی ها در نشریات فرانسوی به تمسخر عنوان می کردند که ایرانیان در انتظار معجزه هستند اما دفاع با دستان خالی در برابر قدرتهای بزرگ دنیا یک معجزه تمام عیار بود که با نگاه و الطاف الهی شکل گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در شرایطی که دشمن فکر می کرد می تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه با ارتش تا دندان مسلح خود برابر این ملت پیروز شود اما به تعبیر امام (ره) سیلی محکمی از این ملت خورد.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اینکه دوران دفاع مقدس را برگ زرینی میدانیم ایستادگی این ملت به تنهایی در برابر قدرت هایی بزرگ بود که هیچ کس هم فکر آن را نمی کرد.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدانی همچون سلیمانی فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه دفاع مقدس بودند

شهیدانی همچون سلیمانی فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه دفاع مقدس بودند