مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-22اقتصادي

پایداری جریان برق در کشور


نماینده صنعت توزیع نیروی برق کشور و شرکت های آب و برق استان فارس اعلام کرد که جریان برق 38 میلیون مشترک در سراسر کشور پایدار شده است.

- ایسنا/فارس نماینده صنعت توزیع نیروی برق کشور و شرکت های آب و برق استان فارس اعلام کرد که جریان برق 38 میلیون مشترک در سراسر کشور پایدار شده است.

احمدرضا خسروی در نخستین جلسه دیدار رسمی مدیران صنعت آب و برق کشور با وزیر نیرو که به شکل ویدئوکنفرانسی برگزار شد، از بخش توزیع به عنوان آخرین حلقه زنجیره تأمین برق مطمئن و پایدار نام برد و گفت: این بخش در قالب 39 شرکت به عنوان پیشانی خدمت و پاسخگوی نهایی صنعت برق به آحاد جامعه است که مسئولیت تأمین برق تمام جامعه شهری و99.

7درصد جمعیت روستایی کشور با 38 میلیون مشترک برق بر عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از توزیع نیروی برق فارس، خسروی، با اشاره به اینکه توزیع تجهیزات تامین برق خورشیدی برای عشایر کوچ رو سراسر کشور ادامه دارد، گفت: در شرایط فعلی که با محدودیت تامین انرژی مواجه هستیم در کنار نیازهای توسعه زیرساخت های بخش تولید برق، توسعه فعالیت های مدیریت سمت تقاضا با استفاده از ابزارهای هوشمند سازی ضرورت دارد تا با تغییر درنگرش فرآیند عرضه انرژی، مشترکین بتوانند بسته های انرژی خود را در بازارهای رسمی معامله کرده و مدیریت سمت تقاضا مفهوم اقتصادی پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری جریان برق در کشور

پایداری جریان برق در کشور