مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22سياسي

میادین و خیابان های شهر زنجان باید مزین به نام شهدا ومشاهیر باشد


همه میادین و خیابان های شهر زنجان باید مزین به نام مفاخر، مشاهیر و شهدای استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور مرادلو ظهر چهارشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه همه میادین و خیابان های شهر زنجان باید مزین به نام مفاخر، مشاهیر و شهدای استان باشد، گفت: نام گذاری خیابان ها و معابر به نام شهدا کم ترین کار در مقابل عظمت کار آنان است، از این رو نام گذاری معابر به نام شهدا حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همه باید برای اشاعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم، افزود: همه ما در هر رده مسئولیتی و جایگاه حقوقی و حقیقی هستیم باید در کنار خانواده شهدا باشیم تا احساس نکنند که فرزندشان و خودشان از یاد ملت فراموش شدند.

مرادلو با بیان اینکه ستاد نام گذاری با حضور اعضا برگزار می شود و باید نکات لازم در نام گذاری ها را رعایت کنند، افزود: عددگذاری جایی در اسم خیابان ها نخواهد داشت و از این پس همه خیابان ها باید با این نام ها شناحته شوند که این خود فرهنگ سازی خوبی است.

رییس شرای شهر زنجان با بیان اینکه با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر زنجان یک میلیارد تومان از اعتبارات امسال شهرداری برای اجرای برنامه های اربعین اختصاص یافت، گفت: هر سال شورا و شهرداری زنجان برای موضوع اربعین بودجه ای را اختصاص می دهد، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین و خیابان های شهر زنجان باید مزین به نام شهدا ومشاهیر باشد

میادین و خیابان های شهر زنجان باید مزین به نام شهدا ومشاهیر باشد