مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22سياسي

تشدید اقدامات محله محور برای تبلیغ چهره به چهره واکسیناسیون


فرماندار قم از تشدید اقدامات محله محور بر اساس ظرفیت طرح شهید سلیمانی برای تبلیغ چهره به چهره واکسیناسیون علیه کرونا سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با اشاره به تحلیل برخی آمار درباره رویکرد افراد در برابر واکسیناسیون علیه کرونا بیان کرد: باید گفت بیش از 50 درصد افراد جامعه به تزریق واکسن اعتقاد دارند که بسیاری از آنان اقدام به آن کرده و برخی دیگر نیز در ادامه روند واکسیناسیون نسبت به این مهم اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: طیف دوم کمتر از 10 درصد جامعه اند که با واکسیناسیون مخالفند و حتی برخی از آن ها همسو با برخی جریانات اقدام به واکسن هراسی در فضای مجازی می کنند که البته توطئه این افراد قطعا کارساز نخواهد بود.

فرماندار قم ادامه داد: و اما طیف سوم را باید به عنوان افراد بی اطلاع یا بی تفاوت یا غافل از تزریق واکسن معرفی کرد که البته باید برای تشویق و تحریک بیشتر این افراد، اقدامات متنوعی را برنامه ریزی کرد.

وی در ادامه از تشدید تحرکات محله ای با کمک بهداشت و درمان استان  است و امیدواریم بر اساس چشم انداز واکسینه شدن حداقل 70 درصد از جامعه هدف در استان بتوانیم در مهار این بیماری همه گیر گام های مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات محله محور برای تبلیغ چهره به چهره واکسیناسیون

تشدید اقدامات محله محور برای تبلیغ چهره به چهره واکسیناسیون