مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22سياسي

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن سازی آبادان


در نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان شاغل پالایشگاه روغنسازی ایرانول و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول برگزار شد.

- اخبار شرکتها؛ در نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از ، مقامات شهرستان و مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ، معاونین و مسئولین این شرکت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت ایرانول؛ مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران شاغل در پالایشگاه روغنسازی ایرانول در آبادان، صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهر آبادان، دکتر محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ احمدی فرمانده سپاه آبادان، دکتر زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، معاونین و مدیران شرکت و همچنین دیگر مسئولان شهری در محل پالایشگاه روغنسازی ایرانول ابادان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم و با حضور مهمانان، پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغنسازی آبادان نیز با افزایش ظرفیت تولید این روغن از سالیانه 100 تن به روزانه بیش از 100 تن، افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه آبادان ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم تصریح کرد: پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان، یکی از ناب ترین نمونه های فعال در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن سازی آبادان

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن سازی آبادان