مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22پزشكي

واکسیناسیون سیار کرونا در دستور کار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه اندازی تیم های سیار برای لکه گیری واکسیناسیون کرونا در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که نیاز به گسترش واکسیناسیون در دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد وجود دارد اظهار کرد: پیش بینی ما این است که پوشش واکسیناسیون در استان با تداوم روند فعلی به 55 تا 60 درصد برسد.

وی افزود: البته فعال سازی 28 مرکز خدمات جامع سلامت شهری در کنار ایجاد تیم های سیار واکسیناسیون در دستور کار است تا لکه گیری تزریق واکسن بویژه در موضوع سالمندان پیگیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از ضرورت تبلیغ چهره به چهره برای توسعه واکسیناسیون در استان سخن گفت و خاطرنشان کرد: پوشش واکسیناسیون علیه کرونا در استان باید به 75 تا 80 درصد برسد تا بتواند برای موج بعدی این بیماری، مصونیت لازم را ایجاد کند.

وی در عین حال اذعان کرد: متأسفانه در این روزها همچنان شاهد برخی واکسن هراسی ها در جامعه هستیم، به طور مثال فردی بر اثر مرگ طبیعی و یا تصادف فوت می کند، اما چنین عنوان می شود که او به دلیل تزریق واکسن از دنیا رفته است، در حالی که طبق آمار رسمی مرگ و میر در افراد سالمند و پس از تزریق واکسن کرونا، با کاهش مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سیار کرونا در دستور کار است

واکسیناسیون سیار کرونا در دستور کار است