مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-22اجتماعي

90 درصد از مدارس غیردولتی خراسان شمالی استیجاری هستند


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 90 درصد از مدارس غیردولتی این استان استیجاری هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 90 درصد از مدارس غیردولتی این استان استیجاری هستند.

مسعود عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا دانش آموزان در مدارس غیردولتی با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند و یا خیر؟ اظهارکرد: در حال حاضر سامانه ای با نام مشارکت ها تعریف شده است که در این سامانه مشخص شده که چه تعداد دانش آموز در چه سطحی باید درس بخوانند.

وی افزود: بنابراین بر طبق این سامانه اجازه ثبت نام دانش آموز در مدارس غیردولتی بیش از فضایی که موجود است، اجازه داده نمی شود و سیستم ثبت نام دانش آموز را ثبت نخواهد کرد.

عزیزی در ارتباط با استحکام بنای مدارس غیردولتی در استان نیز بیان کرد: آیین نامه ای در پنجم فروردین ماه سال 98 ارسال شد که طبق آن باید مدارس غیردولتی استیجاری به مدت چهار سال، مدارس خریداری شده به مدت شش سال و مدارس احداثی به مدت 10 سال تاییدیه استحکام بنا را از اداره کل نوسازی مدارس بگیرند.

وی به تعداد دانش آموزانی که در مدارس غیردو لتی استان مشغول به تحصیل هستند نیز اشاره کرد و افزود: 12 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از مدارس غیردولتی خراسان شمالی استیجاری هستند

90 درصد از مدارس غیردولتی خراسان شمالی استیجاری هستند