مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-22اقتصادي

تصویب 160 میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان های خوزستان


خوشبختانه با رایزنی با نمایندگان و فرمانداران شهرستانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اولین بار در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها مبلغ 160 میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان ها اعتبار مصوب کرده است و این نوید .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه با رایزنی با نمایندگان و فرمانداران شهرستانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اولین بار در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها مبلغ 160 میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان ها اعتبار مصوب کرده است و این نوید را می دهد که نگاه مسئولان و دستگاه ها به ورزش متفاوت شده است.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون خوزستان که امروز چهارشنبه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: انشاءالله رییس جدید هیات با برنامه ریزی شرایط هیات را تغییر دهد.

آن چه می تواند یک ظرفیت و نقطه قوت برای هیات بدمینتون باشد، ایجاد همدلی، برابری و برادری است و باید از ظرفیت تمام دوستان در این رشته استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که فعال بودن پنج شهرستان در شان بدمینتون خوزستان نیست، ادامه داد: بدمینتون خوزستان نیاز به کار اساسی و ریشه ای دارد و علت این که در جایگاه فعلی است باید بررسی شود و به سمت ایجاد تغییر حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 160 میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان های خوزستان

تصویب 160 میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان های خوزستان