مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-22سياسي

بیشترین مطالبات اوقاف مازندران از اشخاص حقوقی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اهمیت اندیشه ورزی در حوزه وقف، گفت: موضوع مهم همراهی و کمک در بحث وصول مطالبات اوقاف است که امروز از مشکلات اصلی این نهاد است ولی دستگاه های مرتبط همراهی لازم را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در جلسه ستاد استانی دهه وقف استان مازندران، اظهار کرد: سنجش و قرار گرفتن در مسیر ربانیت الهی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جامعیت موقوفات مازندران، افزود: در روایات مختلف مجاهدان کسانی هستند که بذل جان و مال کردند همان گونه که در ایام کرونایی شاهد خدمات مختلف واقفان بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مازندران با دارا بودن بیشترین اماکن مذهبی و امامزاده ها سومین استان از لحاظ تعداد موقوفات و از لحاظ تعداد رقبات بیشترین رقبات در سطح کشور دارد، تصریح کرد: حدود 70 درصد موقوفات استان مربوط به سیدالشهدا(ع)، برخی در زمینه دارو و درمان، تجهیز بیمارستان ها، سلامت مردم و مسائل مختلف بوده که با نیات خاص عمل می شود.

این مسؤول با اشاره به اهمیت اندیشه ورزی در حوزه وقف، خاطرنشان کرد: واقفی داریم که قصد وقف با ارزش در استان را دارد ولی سه ماه دارد وقت می گذارد که وقف نامه اش جامعیت داشته باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مطالبات اوقاف مازندران از اشخاص حقوقی است

بیشترین مطالبات اوقاف مازندران از اشخاص حقوقی است