مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-22سياسي

غلبه بر تحریم ها نیازمند اعتماد به جوانان و ظرفیت های داخلی است


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه جوانان جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، گفت: اکنون نیز غلبه به تحریم ها با اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت های داخلی میسر خواهد شد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر چهار شنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تداوم راه شهدا و ایستادگی به پای آرمان های اسلام و انقلاب و شهیدان از وظایف جامعه امروز است.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به نقش مهم سیره عملی و زندگانی شهدا در حیات فردی و اجتماعی افراد، گفت: سیره بیانی همان سخن خداوند در قرآن و فرموده ائمه (ع) در احادیث بوده و سیره عملی هم رفتار و عملکرد و زندگی شهیدان از صدر اسلام تاکنون است که با بهره گیری از این الگوهای آسمانی می توانیم مسیر بصیرت و هدایت را پیدا کرده و فریب دشمن و استکبار را نخوریم.

وی شهدا را الگوهای آسمانی مسیر بصیرت و هدایت دانست و افزود: شهیدان چراغ راه هدایت جامعه کنونی و نسل های آینده هستند.

حجت الاسلام نوری در ادامه تصریح کرد: ما با مشاهده دوره دفاع مقدس و جنگ تحمیلی می توانیم درس ها و عبرت های فراوانی برای ادامه زندگی اجتماعی، فرهنگی و مقابله با تحریم ها و ظلم همه جانبه دشمن در همه دوره ها ازجمله دوره کنونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر تحریم ها نیازمند اعتماد به جوانان و ظرفیت های داخلی است

غلبه بر تحریم ها نیازمند اعتماد به جوانان و ظرفیت های داخلی است