مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-22اجتماعي

شورای مدارس برای حضور دانش آموزان تصمیم می گیرند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچگونه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست، تأکید کرد: حضور یا عدم حضور فقط براساس تصمیمات شورای مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، مجید یزدان پناه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته مقدس و تبریک آغاز بازگشایی مدارس، اظهار داشت: امسال سالی متفاوت خواهیم داشت چراکه سال گذشته مشخص بود مدارس بازگشایی نخواهند شد، اما امسال نشانه های از بازگشایی مدارس وجود دارد که یکی از این نشانه ها این است که خانواده ها خسته شده اند.

وی افزود: نشانه های دیگر، واکسیناسیون مغایرت داشته باشد.

وی درخصوص آموزش مدارس عشایری، گفت: در مدارس عشایری حتی یک دانش آموز نیز داریم که درخصوص این عزیزان براساس تصمیمات ستاد کرونا عمل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ گونه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست، تأکید کرد: حضور یا عدم حضور فقط براساس تصمیمات شورای مدارس است.

وی با بیان اینکه برای کاهش فشار کاری آموزش حضوری و آنلاین، ساعت کاری بصورت مساوی بین دانش آموزانی که در کلاس حضور دارند و یا در برنامه شاد هستند تقسیم می شود، خاطرنشان کرد: میزان ساعت تدریس نیز براساس تصمیم شورای مدرسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مدارس برای حضور دانش آموزان تصمیم می گیرند

شورای مدارس برای حضور دانش آموزان تصمیم می گیرند