مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22اجتماعي

تشکیل کلاس های حضوری فقط در مناطق روستایی و عشایری گلستان


فقط مدارس در مناطق روستایی و عشایری و کلاس های کارگاهی مدارس فنی و حرفه ای در سطح استان با کمتر از 15 نفر دانش آموز به صورت حضوری خواهد بود.

- احسان گوهری راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی مدارس در استان گلستان اظهار کرد: مدارس از سوم مهرماه فعالیتشان را در تمامی مقاطع آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: براساس آخرین تصمیمات و پالایش انجام شده، مدارس در مناطق روستایی و عشایری با تعداد کمتر از 15 نفر دانش آموز و کلاس های کارگاهی مدارس فنی و حرفه ای در سطح استان با کمتر از 15 نفر دانش آموز دانش آموزان بابت پذیرش و ثبت نام دانش آموز وجهی را دریافت کند مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برای دریافت شهریه توسط مدارس دولتی از خانواده ها گفت: به هیچ عنوان هیچ مدرسه دولتی حق ندارد از خانواده دانش آموزان بابت پذیرش و ثبت نام دانش آموز وجهی را دریافت کند.

گوهری راد بیان کرد: به دلیل مشکلات موجود در مدارس و برای افزایش سطح خدمات به دانش آموزان، خانواده ها می توانند با مدرسه مشارکت کنند که اجبار دریافت وجه مشارکت در زمان ثبت نام به هیچ عنوان قانونی نیست و خانواده ها می توانند مشارکت نداشته باشند و این وجه مشارکت اختیاری است و در صورت تخلف خانواده های می توانند به ادارات شهرستانی گزارش کرده و ما با جدیت برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کلاس های حضوری فقط در مناطق روستایی و عشایری گلستان

تشکیل کلاس های حضوری فقط در مناطق روستایی و عشایری گلستان