مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-22سياسي

تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است


برخی تلاش می کردند که با تکیه بر همین ظالمان و ستمگران که جز منافع خود به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنند، تکیه کنند اما همگان دیدند که هیچ خیری از آنها به ملت نرسید - قزوین - نماینده ولی فقیه در استان قزوین اقتدار نظامی امروز کشور را نتیجه عمل به آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از معاونان، با تبریک آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: خدای متعال فرموده إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم یعنی (اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد) و تفسیر این آیه را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: خدای متعال فرموده به ستمگران تکیه نکنید چرا که از میان خواهید رفت و همه دیدند که همان کسانی که از صدام در جنگ تحمیلی حمایت می کردند، صدام را به نابودی کشاندند و او را از بین بردند.

امام جمعه قزوین افزود: برای کشور کویت نیز سرنوشتی مشابه رقم خورد، در حالی که کویت در دوران جنگ تحمیلی از صدام حمایت می کرد، مدتی بعد توسط همان صدام به آتش کشیده شد و این جمهوری اسلامی ایران بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است

تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است