مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-22پزشكي

بستری 328 مبتلای جدید به کرونا در فارس/کم توجه ای به واکسیناسیون


طی 24 ساعت گذشته 328 بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند که این وضعیت نتیجهعدم مراجعه به موقع مردم به مراکز واکسیناسیون در استان فارس است.

- شیراز - رییس علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 328 بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند که این وضعیت نتیجهعدم مراجعه به موقع مردم به مراکز واکسیناسیون در استان فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

وی با تاکید بر ایستادگی و تلاش جانانه تمامی دستگاه های اجرایی در این بحران، هفته دفاع مقدس را به تمام مدافعان میهن و سلامت تبریک گفت و از سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از مجموعه سلامت در نبرد با کرونا قدردانی کرد.

او در بخش دیگری از نشست امروز این ستاد با اشاره به بستری 328 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان طی 24 ساعت گذشته و مراجعه نکردن برخی افراد به مراکز واکسیناسیون، از مردم خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، در صورتی که تا کنون واکسن علیه کرونا ویروس را دریافت نکرده اند، در نخستین فرصت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، ضمن حفظ سلامت خود در برابر این بیماری، در تأمین سلامت عمومی جامعه سهیم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 328 مبتلای جدید به کرونا در فارس/کم توجه ای به واکسیناسیون

بستری 328 مبتلای جدید به کرونا در فارس/کم توجه ای به واکسیناسیون