مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-22سياسي

ملت ایران با مفاهیم عاشورایی مقاوم شده اند


امام جمعه شاهرود با اشاره به ضرورت الگوسازی از پیام دفاع مقدس و همچنین مجاهدت های رزمندگان ایران اسلامی در چهار دهه اخیر، گفت: انتقال مفاهیم عاشورایی ملت ایران را مقاوم کرده است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه انتقال مفاهیم عاشورایی ملت ایران را مقاوم کرده است، تاکید کرد: الگو سازی از پیام دفاع مقدس و همچنین مجاهدت های رزمندگان ایران اسلامی در چهار دهه اخیر ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه الگوسازی برای انتقال مفاهیم اساسی مانند جهاد و ایثار به نسل جوان اهمیت دارد، افزود: ارزش های دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورا است که اگر آن به نسل امروز و فردا منتقل شود به طور یقین موفقیت های زیادی برای کشورمان حاصل می شود.

اخلاص رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ایثارگری در زمره ارزش های ماندگار دفاع مقدس است، تاکید کرد: برای رسیدن به یک هدف عالی باید ایثار و از جان گذشتگی کرد و این موضوع در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان ما به وضوح به منصه بروز و ظهور رسانده شد.

امینی اخلاص را دیگر ویژگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در کنار ایثار دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس پشت جبهه، خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با مفاهیم عاشورایی مقاوم شده اند

ملت ایران با مفاهیم عاشورایی مقاوم شده اند