مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-22سياسي

تلاوت زیبای قرآن، مهم ترین عامل در جذب مردم به سوی آن است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بر تلاوت زیبای قرآن تاکید کرده و آن را مهم ترین عامل در تاثیرگذاری و جذب مردم به سوی آن عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بر تلاوت زیبای قرآن تاکید کرده و آن را مهم ترین عامل در تاثیرگذاری و جذب مردم به سوی آن عنوان کرد.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی روز چهارشنبه، 31 شهریور ماه در نشست تخصصی تکنیک ها و مهارت های تلاوت مجلسی اظهار کرد: قرآن زیباست و زیبا خوانی آن، بر زیبایی قرآن می افزاید، نحوه ی انتقال تلاوت های زیبا است که دل ها را نورانی می کند؛ نغمه های آسمانی پیامبر(ص) و تلقی وحی و ابلاغ آیات قرآنی با تلاوت ایشان، جذبه ای در مردم ایجاد می کرد و آنها را جذب قرآن کرده و مسلمان می کرد.

وی ادامه داد: هرچه با قرآن بیشتر آشنا شویم، همه مقدمه ای برای رسیدن به حقیقت نورانی آن است که بر جان انسان نازل شده است.

وی افزود: پیامبر اعظم(ص)، انسان را کامل تلقی کرده و دیگران را با این حبل الهی آشنا می کرد تا با چنگ زدن برآن، صعود کنند که به تعبیر استاد جوادی، قرآن مانند نزول باران نیست که ببارد و تمام شود، بلکه نازل شده تا انسان زمینی را آسمانی، ملکوتی و جبروتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت زیبای قرآن، مهم ترین عامل در جذب مردم به سوی آن است

تلاوت زیبای قرآن، مهم ترین عامل در جذب مردم به سوی آن است