مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-22پزشكي

کسانیکه واکسن نمی زنند سلامت عمومی را تهدید می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که سهل انگاری یا نداشتن تمایل به دریافت واکسن کرونا از سوی برخی شهروندان به معنای تهدید کردن سلامت عمومی جامعه است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که سهل انگاری یا نداشتن تمایل به دریافت واکسن کرونا از سوی برخی شهروندان به معنای تهدید کردن سلامت عمومی جامعه است.

مهرزاد لطفی چهارشنبه 31 شهریور در چهارصد و یازدهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره، شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، مدافعان میهن و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: این روزها شباهت بسیاری به روزهای دفاع مقدس دارد و مدافعان سلامت با لباس دیگری در پوشش سفید مقابل دشمن نامریی مشغول به مقابله با بیماری منحوس کرونا هستند.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت با دفاع شبانه روزی و بی وقفه در مراکز بهداشتی و درمانی در حال خدمت رسانی و نجات جان مردم هستند، از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه تمامی کارکنان مجموعه سلامت به ویژه کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا در حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد.

لطفی با تاکید بر ایستادگی و تلاش جانانه تمامی دستگاه های اجرایی در این بحران، هفته دفاع مقدس را به تمام مدافعان میهن و سلامت تبریک گفت و از سازمان ها و دستگاه های اجرایی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانیکه واکسن نمی زنند سلامت عمومی را تهدید می کنند

کسانیکه واکسن نمی زنند سلامت عمومی را تهدید می کنند