مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-22فرهنگي

جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان در تهران و اصفهان


عکاسان، خبرنگاران (مکتوب، مجازی و رادیو تلویزیون) و منتقدانی که تمایل دارند ما را در امر اطلاع رسانی جشنواره سی وچهارم همراهی کنند می توانند به پورتال جشنواره به نشانی www.

- عکاسان، خبرنگاران (مکتوب، مجازی و رادیو تلویزیون) و منتقدانی که تمایل دارند ما را در امر اطلاع رسانی جشنواره سی وچهارم همراهی کنند می توانند به پورتال جشنواره به نشانی www.

portal.

icff.

ir مراجعه و نهایتا تا 7 مهر در بخش ثبت نام اهالی رسانه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام، اقدام کنند.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از آغاز ثبت نام خبرنگاران و منتقدان در تهران و اصفهان و انتشار فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، محسن دلیلی با اعلام این خبر افزود: بر اساس آنچه در شورای جشنواره، تصمیم گیری و برنامه ریزی شده، امسال قرار است طبق روال سال گذشته، فیلم های راه یافته به بخش مسابقه، در خانه جشنواره تهران و اصفهان برای اصحاب رسانه و بخشی از داوران کودک و نوجوان نمایش داده شود.

او ادامه داد: طی یک سال و نیم گذشته که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بوده، تغییرات زیادی را در سبک زندگی و نحوه برگزاری رویدادهای مختلف شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان در تهران و اصفهان

جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان در تهران و اصفهان