مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-22سياسي

نمایشگاه و یادمان شهدای دادگستری استان قم افتتاح شد


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه و یادمان شهدای دادگستری استان قم توسط حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رییس کل دادگستری قم، معاونین و مسئولین بسیج ادارات استان قم افتتاح شد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی گفت: مردم غیور ایران در دوران دفاع مقدس با ایمان و توکل بر خدا و تقویت باورها، پیروزی های بزرگی را با پایداری و ایستادگی خود رقم زدند و این نمایشگاه می تواند نقش مهمی در آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و یادآوری این دلاوری ها برای مردم داشته باشد.

وی افزود: حفظ فرهنگ شهید و شهادت برای ما مسئولان و مردم از جهات مختلف اهمیت دارد و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهی جز حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نیست.

رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس آحاد مردم بویژه رزمندگان تمامی هستی خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، در طبق اخلاص گذاشتند تصریح کرد: این رشادت و از خودگذشتگی ها الگو و چراغ راهی برای مسئولین است تا در هر عرصه ای که مشغول خدمت به مردم هستند همواره به یاد داشته باشند که این انقلاب که الحمدلله در منطقه به عنوان یک قدرت بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه و یادمان شهدای دادگستری استان قم افتتاح شد

نمایشگاه و یادمان شهدای دادگستری استان قم افتتاح شد