مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-22اجتماعي

7 واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می شود


مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با استفاده از ظرفیت خیران امسال هفت واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می شود.

- اظهار داشت: امسال حدود دو هزار دانش آموز سال اولی و 18 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دیگر در آران و بیدگل تحصیل خود را در سال 1401-1400 شروع می کنند.

وی به بازنشستگی حدود 200 معلم در آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با استفاده از نیروهای بازنشسته و نیروهای خرید خدمات آموزشی سال های گذشته، نیاز تمامی واحدهای آموزشی به معلم تکمیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: 80 درصد فرهنگیان آران و بیدگل واکسینه شده اند و واکسینه شدن 20 درصد آنان که اغلب دارای بیماری زمینه ای هستند نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارهای دولتی در مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با استفاده از ظرفیت خیران امسال نیز هفت واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می شود.

معدن دار با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 75 پروژه مختلف عمرانی آموزشی و پرورشی در آران و بیدگل احداث شده است، افزود: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 200 میلیارد تومان از محل کمک خیران و اعتبارات دولتی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می شود

7 واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می شود