مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-22اجتماعي

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد.

- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ، این طرح که دومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ است با همکاری موسسه ی بنیاد کودک در حال اجراست و تاکنون حدود 56 هزار بار در آن مشارکت شده است.

همچنین اسنپ در پویش حمایت از دانش آموزان استعداد درخشان مناطق کم برخوردار با باشگاه دانش آموزی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای ارسال ملزومات تحصیلی همکاری می کند.

آغاز سال تحصیلی جدید همواره با ذوق و شوق بسیاری در خانواده ها همراه بود، اما متاسفانه در دو سال اخیر کرونا تمام جنبه های زندگی مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد و به تبع آن آموزش و تحصیل هم دستخوش تغییرات زیادی شد.

گرچه امسال در بسیاری از نقاط کشور هنوز بازگشایی مدارس در دستور کار قرار نگرفته اما نباید فراموش کنیم که کودکان کم برخوردار بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار