مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-22پزشكي

وزارت بهداشت: هنوز از پیک پنجم عبور نکرده ایم


در تجربه های قبلی دیدیم که گاهی یک پیک در استانی یک الی یک ماه و نیم طول می کشد، اما در استان دیگری تا سه ماه هم طول کشیده است.

- معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه زمان عبور از پیک پنجم به رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد، گفت: هر چند که میزان بستری ها و فوتی ها رو به کاهش است، اما در بعضی استان ها که دستورالعمل ها به درستی رعایت نمی شود، عبور از موج پنجم طولانی تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی درباره وضعیت کرونا در کشور، گفت: هنوز از پیک پنجم عبور نکرده ایم.

هر چند که میزان بستری ها و فوتی ها رو به کاهش است، اما در بعضی استان ها که دستورالعمل ها به درستی رعایت نمی شود، عبور از موج پنجم طولانی تر شده است.

وی افزود: در تجربه های قبلی دیدیم که گاهی یک پیک در استانی یک الی یک ماه و نیم طول می کشد، اما در استان دیگری تا سه ماه هم طول کشیده است.

نمونه های این موضوع را داریم که در استان های بزرگ هم این شرایط بوده است.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، جان بابایی تاکید کرد: زمان عبور از موج به این باز می گردد که چقدر پروتکل ها را رعایت کنند، عدم تجمع، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک بسیار مهم است که باید همچنان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: هنوز از پیک پنجم عبور نکرده ایم

وزارت بهداشت: هنوز از پیک پنجم عبور نکرده ایم