مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-22اجتماعي

سنجش میزان سواد حرکتی دانش آموزان تا پایان مهر


دستورالعمل «بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی» از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- دستورالعمل بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که کودکان، نوجوانان و جوانان دانش آموز، سرمایه های اصلی کشور و آینده سازان میهن اسلامی هستند و تربیت متوازن و تمام ساحتی دانش آموزان از مطالبات سندتحول بنیادین آموزش و پرورش است به نحوی که در بیانیه ارزش های این سند بر سلامت جسمانی و نشاط دانش آموزان تأکید شده است؛ از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، دستورالعمل بسته تحولی ارتقای سوادحرکتی دانش آموزان ابتدایی جهت اجرا، به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در بخش هایی از این دستور العمل آمده است که میزان سوادحرکتی دانش آموزان در مرحله اولیه یا پیش آزمون حداکثر تا پایان مهرماه صورت می گیرد.

سپس با اجرای پروتکل تمرینی سه ماه با مشاوره آموزگار و مشارکت و همکاری خانه و مدرسه، دانش آموزان سوادحرکتی خود را ارتقاء داده و در اسفندماه آزمون مرحله ثانویه برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش میزان سواد حرکتی دانش آموزان تا پایان مهر

سنجش میزان سواد حرکتی دانش آموزان تا پایان مهر