مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-22بين الملل

تحلیل بلومبرگ از حضور دیپلمات های ایران و عربستان در نشستی مشترک در نیویورک


شکبه بلومبرگ با اشاره به حضور دیپلمات های ارشد ایرانی و سعودی در یک گردهم هایی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، آن را نشانه تلاش برای کاهش تنش ها در منطقه در خلال آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین تلقی کرد.

- شکبه بلومبرگ با اشاره به حضور دیپلمات های ارشد ایرانی و سعودی در یک گردهم هایی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، آن را نشانه تلاش برای کاهش تنش ها در منطقه در خلال آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه بلومبرگ در گزارشی نوشت: دیپلمات های ایران، عربستان سعودی و اتحادیه اروپا روز سه شنبه در کمتر از یک ماه برای بار دوم دیدار کردند که این نشانه ای از بالا بردن تلاش ها برای کاهش تنش در منطقه در برهه ای است که ایران برای از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای آماده می شود.

این شبکه نوشت: در این دیدار که در مقر سفیر عراق در نیویورک انجام شد، وزرای امور خارجه و نمایندگان ارشد ایران، عربستان سعودی، کویت، مصر، قطر، اردن، ترکیه، فرانسه، اتحادیه اروپا، ائتلاف عربی و شورای همکاری خلیج فارس گرد هم آمدند.

ایران همچنین با وزرای امور خارجه اروپایی برای مذاکره پیرامون توافق هسته ای و مسائل منطقه ای در حاشیه نشست سالانه مجمع عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بلومبرگ از حضور دیپلمات های ایران و عربستان در نشستی مشترک در نیویورک

تحلیل بلومبرگ از حضور دیپلمات های ایران و عربستان در نشستی مشترک در نیویورک