مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-22اجتماعي

200 کلاس درس مقطع ابتدایی کاشمر با کمبود معلم مواجه است


معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر گفت: به خاطر بازنشستگی نیروها جمعیت نیروی انسانی کاشمر به خصوص در مقطع ابتدایی بسیار کاهش یافته و این موجب شده فقط در مقطع ابتدایی 200 کلاس خالی داشته باشیم.

- علیرضا رئوفی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تاکنون در دوره ابتدایی 17 هزار و 284 دانش آموز ثبت نام شده اند، از این میزان فقط در پایه ورودی اول 3937 دانش آموز ثبت نام شده اند که رشدشان نسبت به سال قبل 25.

46 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: اگر چه همه ساله به طور میانگین و بر اساس رشد جمعیت، آمار دانش آموزان کلاس اول 4 تا 5 درصد رشد دارد، اما سال تحصیلی گذشته به دلیل کرونا برخی دانش آموزان به مدرسه نیامدند و برخی هم در نیمه سال تحصیل را رها کردند و این موجب شده امسال رشد قابل توجهی در ثبت نام دانش آموزان پایه اول داشته باشیم.

معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر مطرح کرد: این رشد جمعیت موجب شد برای فضا و نیروی انسانی چالش جدی داشته باشیم البته وضعیت درحال مدیریت است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 3321 دانش آموز تا 12 مهر ماه در پایگاه سنجش نوبت گیری شدند و سنجش بیش از 2721 دانش آموز ورودی پایه اول انجام شده است، ادامه داد: امسال هزار کلاس به سه دوره ابتدایی و متوسطه یک و دو اختصاص یافته که 560 کلاس فقط برای دوره ابتدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کلاس درس مقطع ابتدایی کاشمر با کمبود معلم مواجه است

200 کلاس درس مقطع ابتدایی کاشمر با کمبود معلم مواجه است