مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-22سياسي

مؤلفه های اقتصادی به نفع مردم تغییر کند/گلایه از نگاه لیبرالی


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه مؤلفه های اقتصادی باید به نفع مردم تغییر کند، گفت: متأسفانه نگاه لیبرالی به اقتصاد به بهانه بازار آزاد موجب اختلاف طبقاتی شده است.

- ، سردار محمد زهرایی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح کارگاه های اشتغال خرد خانگی در قاین اظهار کرد: تمدنی که امروزه در مقابل تمدن پوشالی غرب قرار گرفته و نسبت به آن افشاگری می کند، تمدن نوین اسلامی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: در سال های دفاع مقدس جایی پیروزی عارض و حادث شد که بسیجیان، سپاه و رزمندگان به این نتیجه رسیدند که مسئولیت دفاع از سرزمین را خودشان به دست بگیرند در آن روز بود، خرمشهرها آزاد شد.

زهرایی افزود: دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که 60 کشور تا بن دندان مسلح در مقابل یک انقلاب نوپا اما مردمی، انقلابی و ولایی نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

رییس بسیج سازندگی کشور با طرح این سؤال ها که آیا دفاع مقدس تمام شده و آیا امروز هم مشابه دفاع مقدس به رزمندگان، افسران، امیران و سرداران دفاع مقدس نوین نیاز نداریم، گفت: ما امروز در جنگ با فقر و محرومیت هستیم و به نوعی نظام اداری و برخی فرآیندها، ما را به سمت تولید فقر و محرومیت هدایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤلفه های اقتصادی به نفع مردم تغییر کند/گلایه از نگاه لیبرالی

مؤلفه های اقتصادی به نفع مردم تغییر کند/گلایه از نگاه لیبرالی