مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-22اجتماعي

بهبود کیفیت هوای نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته


مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نیمه نخست سال 1400 در شرایطی به پایان رسید که کیفیت هوا نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شرایط مطلوب تری قرار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن روشنی، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوا در شهر تهران، کیفیت هوا در شش ماهه نخست سال جاری 2 روز در شرایط پاک، 152 روز در شرایط قابل قبول، 31 روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و یک روز در شرایط ناسالم برای همه اقشار قرار گرفت.

بر این اساس حدود 1 درصد روزها در شرایط پاک، 82 درصد در شرایط قابل قبول و 17 درصد در شرایط نامطلوب برای هوای شهر تهران بود و این در حالی است که در مدت مشابه طی سال 1399، 15 روز شرایط پاک، 128 روز شرایط قابل قبول 41 روز شرایط ناسالم برای گروه های حساس و 2 روز ناسالم برای همه اقشار ثبت شده بود.

آنگونه که این مسئول گفته، به دلیل کاهش بارش ها در شروع سال جدید، تنها 2 روز پاک در 10 روز ابتدایی سال در شهر تهران اتفاق افتاد و این در حالی است که در دو ماه ابتدایی سال گذشته با توجه به بارش های مناسب، در مجموع 15 روز پاک ثبت شد.

اولین روز نامطلوب نیز در سال جاری برخلاف رویه سال های قبل در روز 5 فروردین به علت افزایش ذرات معلق کوچک تر از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت هوای نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته

بهبود کیفیت هوای نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته