مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-22سياسي

دلیل پیروزی های پی در پی پوتین چیست؟


روش رسانه ای ولادیمیر پوتین در دو بخش استفاده از ماشین پروپاگاندا از یک سو و به کار گیری ابزار های سرکوب از سوی دیگر، همچنان برای شان موفقیت به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلیا یابلوکوف *- New York Times استاد روزنامه نگاری و رسانه های دیجیتال در دانشگاه شفیلد انگلیس نوشت: برگزاری انتخابات در روسیه همیشه برای کرملین دشوار و حساس بوده است.

به این صورت که اگر کرملین بخواهد در انتخابات گزینه های متعددی پیش روی مردم بگذارد، آن وقت از این نگران می شود که مبادا مردم انتخابی خلاف میل پوتین داشته باشند و اگر هم بخواهد گزینه های معدودی پیش روی رای دهندگان بگذارد آن وقت ممکن است بگویند ماهیت تمامیت خواه رژیم روسیه بار دیگر خود را نشان داده است.

امسال ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه درخصوص انتخابات پارلمانی که روز جمعه برگزار شده و روز یکشنبه پایان یافت، ترجیح داد چندان خطر نکند.

از زمانی که الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه و مشهورترین منتقد کرملین به روسیه بازگشت، پوتین بر روندی از سرکوب ها و فشار ها نظارت کرد؛ به تعداد بسیاری از رسانه های مستقل روسیه برچسب عامل بیگانه زده شده و فعالیت شان محدود شد.

چهره های اپوزیسیون یا از فعالیت سیاسی منع یا اینکه تهدید شدند که به تبعید فرستاده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل پیروزی های پی در پی پوتین چیست؟

دلیل پیروزی های پی در پی پوتین چیست؟