مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-22سياسي

تاراج دسترنج باغداران اهری در نبود صنایع تبدیلی / روحیه مطالبه گری کمرنگ شده است


فرمانده سپاه ناحیه اهر یکی از مشکلات شهرستان را نبود صنایع تبدیلی میوه برشمرد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه اهر قطب تولید میوه به خصوص سیب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، حسن سیفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جهت پیگیری مشکلات مردم مهم ارزیابی کرد، مطالبه گری و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان به عنوان زبان گویای مردم  را از رسالت اصلی اصحاب رسانه و خبر عنوان کرد.

 وی تاکید کرد: باید مطالبه گری را در جامعه را به یک فرهنگ تبدیل کنیم، همه آحاد مردم که نسبت به نظام و انقلاب دلسوز هستند بحث مطالبه گری را اولویت کاری خود قرار دهند.

این مقام ارشد سپاه در اهر یادآور شد: همچنانکه  که در فرمایشات  مقام معظم رهبری و  رییس جمهور نیز مکرر به آن تاکید شده، باید همه ما با الگو قرار دادن منویات رهبری به این امر اهتمام جدی داشته باشیم.

سیفی افزود: متاسفانه در این شهرستان  مطالبه گری کمرنگ بوده و برخی مواقع به صورت مقطعی  پیشگیری می شود که ضرورت دارد این امر مهم در جامعه  نهادینه شده و تا رسیدن به مقصد نهایی و حل نهایی مشکل یا خواسته عمومی تداوم یابد تا مطالبه گری گرهی از مشکلات مردم باز کند و در این خصوص نیز خبرنگاران پیشقراولان این امر بوده و با پیگیری و انعکاس مشکلات بتوانند به رفع این مشکل یا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج دسترنج باغداران اهری در نبود صنایع تبدیلی / روحیه مطالبه گری کمرنگ شده است

تاراج دسترنج باغداران اهری در نبود صنایع تبدیلی / روحیه مطالبه گری کمرنگ شده است