مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-22ورزشي

توجه ویژه به معلولین در برنامه های دهه آخر صفر حرم رضوی


مدیر عالی حرم مطهر رضوی از پیش بینی برنامه های ویژه عزاداری دهه آخر صفربرای مخاطبان خاص اعم از معلولین، نابینایان و ناشنوایان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر مالک رحمتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های آستان قدس در دهه آخر صفر که در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس و با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: برخی از برنامه های آستان قدس در سطح شهر مشهد برگزار می شود که کانون این برنامه ها حرم مطهر است و برخی نیز در ورزشگاه ها و محیط های باز اجرا خواهد شد.

قائم مفام تولیت داغدار و بسیاری از مردم آسیب جدی دیده اند، افزود:  ما شعار امسال را همه خادم الرضاییم.

نجات انسان، رسم مسلمانی قرار دادیم تا همه خودمان را خادم الرضا(ع) بدانیم و به اسم این امام همام از کار هموطنان گره گشایی کنیم.

رحمتی تاکید کرد: بسیاری از هموطنان ما امروز در بیمارستان ها بستری هستند، یکی از چیزهایی که به آنها ارامش می دهد، توسل به امام است و باید بانی این توسل باشیم.

طبق گفته قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برنامه های امسال دهه آخر صفر شامل برنامه های معنوی و زیارتی و فعالیت های فرهنگی و علمی است.

رحمتی تشریح کرد: سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی برنامه های زیادی را طراحی کرده اند تا سیره زندگی امام رضا(ع) را در ابعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به معلولین در برنامه های دهه آخر صفر حرم رضوی

توجه ویژه به معلولین در برنامه های دهه آخر صفر حرم رضوی