مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-22سياسي

تکلیف طرح قانون اعلام دارایی مسوولان چه شد؟


طرح ها و لوایح متعددی وجود دارد که یا هنوز مراحل تصویب را طی نکرده و مسکوت مانده اند و یا حتی تصویب شده اند، یا آیین نامه اجرایی آنها تهیه نشده یا این مرحله را هم طی کرده، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ متاسفانه طرح ها و لوایح متعددی وجود دارند که یا هنوز مراحل تصویب را طی نکرده و مسکوت مانده اند و یا حتی تصویب شده اند، یا آیین نامه اجرایی آنها تهیه نشده یا این مرحله را هم طی کرده، اما برای اجرا ابلاغ نشده است.

البته باز متاسفانه قوانین و مقرراتی هم وجود دارند که همه فرآیند تصویب تا ابلاغ را طی کرده اند، اما به علت عدم پیگیری و نظارت کافی از سوی مجلس یا سایر قوا، به شکل کامل و مناسب اجرا نشده و بازخورد آنها برای رفع اشکالات احتمالی اخذ نشده است.

بدیهی است یکی علل بروز برخی از نابسامانی ها در سیستم اجرایی کشور را باید در همین موضوع یعنی عدم اجرای دقیق و کامل قوانین و مقررات جستجو کرد که امید است با عنایت الهی و همت مسوولین انقلابی سه قوه، این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

با این حال در بین طرح ها و لوایح مورد اشاره سه طرح وجود دارد که به نظر می رسد از اهمیت بیشتری برخوردارند و اجرای آنها همچنان در ردیف مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف طرح قانون اعلام دارایی مسوولان چه شد؟

تکلیف طرح قانون اعلام دارایی مسوولان چه شد؟