مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-22سياسي

محسنی اژه ای: کسی برای دفاع از حقوق زنان ایران شایسته تر از خانواده شهدا نیست


امروز کسانی به نام دفاع از حقوق زن بیشترین ضربه را به زنان می زنند که جایگاه زنان را تنزل داده و کم ارزش می کنند و بعد با اسامی مختلف و از تریبون های گوناگون مدعی دفاع از زنان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صبح امروز چهارشنبه 31 شهریور همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا دیدار کردند.

در این نشست که خانواده هایی از شهدای عرصه های مختلف جهاد و شهادت از دفاع مقدس تا انرژی هسته ای و مدافع سلامت و مدافع حرم حضور داشتند، پدر شهید اعظم پور افشار با طرح درخواست های خود برای مقابله با مفسدین و دست اندازان به بیت المال و نظارت بر بازار و مبارزه با احتکار و گرانفروشی در دوران جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: اطمینان دارم عدل بزودی جهان را فراخواهد گرفت و وعده خدا محقق خواهد شد.

حامد فخری زاده فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده نیز در این نشست با اشاره به وضعیت معیشت مردم و مشکلات اقتصادی در جامعه که آنها را حاصل تصمیمات غلط برخی مسئولان دانست، خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با مدیران نالایق شد.

وی همچنین با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری برای برخورد قاطع با آمران و عاملان ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده، متذکر شد که پیگیری این پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: کسی برای دفاع از حقوق زنان ایران شایسته تر از خانواده شهدا نیست

محسنی اژه ای: کسی برای دفاع از حقوق زنان ایران شایسته تر از خانواده شهدا نیست