مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22اقتصادي

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن به 2 برابر افزایش می یابد


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با خرید اره و دریل جدید، سرعت تولید ریل به دو برابر افزایش می یابد، گفت: با خرید این تکنولوژی ظرفیت تولید سالانه ریل ذوب آهن را به میزان 200 هزار تن می رسانیم.

- ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با خرید اره و دریل جدید، سرعت تولید ریل به دو برابر افزایش می یابد، گفت: با خرید این تکنولوژی ظرفیت تولید سالانه ریل ذوب آهن را به میزان 200 هزار تن می رسانیم.

مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا درباره پروژه احداث یک دستگاه اره و دریل برای افزایش ظرفیت تولید ریل، اظهار کرد: یکی از گلوگاه های تولید ریل ذوب آهن، مربوط به اره و سوراخ کاری ریل بود که با توجه به سرعت پایین تر این بخش خط تولید نسبت به سایر نقاط، ریل های تولیدی در این بخش معطل می ماند و به نوعی زمان تولید افزایش می یافت.

وی گفت: با توجه به این چالش، اره و دریل جدید را خریداری و نصب کردیم تا بتوانیم به این بخش از تولید ریل سرعت دهیم.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان، افزود: با توجه به اهمیت و دقت بالای ریل در خطوط راه آهن، تکنولوژی اره و دریل از خارج کشور، وارد مجموعه ذوب آهن شد، تا سوراخ کاری و برش کاری ریل با دقت بالایی انجام شود که این کار موجب افزایش سرعت دو برابری ریل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن به 2 برابر افزایش می یابد

ظرفیت تولید ریل ذوب آهن به 2 برابر افزایش می یابد