مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22اقتصادي

افتتاح مراکز نوآوری و توسعه تعاون در 4 استان


چهار مرکز نوآوری تعاون و توسعه بخش تعاون ایران« منتا» دراستان های سیستان و بلوچستان، گیلان، سمنان و خوزستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانس راه اندازی شد.

- چهار مرکز نوآوری تعاون و توسعه بخش تعاون ایران منتا دراستان های سیستان و بلوچستان، گیلان، سمنان و خوزستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانس راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسم افتتاحیه مراکز نوآوری و توسعه ایران دراستان های کشور، محمدجعفرکبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما برای اولین بار در بخش تعاون توانستیم زیست بوم نوآوری و فناوری بخش تعاون را پیوند دهیم، گفت: لزوما تعداد تعاونی ها در دنیا منجر به افزایش سهم تعاونی ها در کشورها نشده و رابطه خطی بین این دو وجود ندارد.

وی افزود: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال 2015 ایران رتبه هفتم را در بین کشور جهان با 74 هزار تعاونی فعال داشت که در حال حاضر به 97 هزار تعاونی فعال رسیده است.

درواقع در بین 10 کشور برتر که سهم بخش تعاون آنها از GDP ( تولید ناخالص داخلی) تعداد تعاونی های فعال این کشورها غالبا زیر 10 هزار است؛ یعنی ارزش افزوده اقتصادی را اشتغال تعاونی ها، تعداد اعضا و فناوری تعاونی ها تشکیل می دهد نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مراکز نوآوری و توسعه تعاون در 4 استان

افتتاح مراکز نوآوری و توسعه تعاون در 4 استان