مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22سياسي

12 عنوان کتاب «نشر شاهد» رونمایی می شود


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی 12 عنوان کتاب «نشر شاهد» در هفته دفاع مقدس با همکاری «رادیو فرهنگ» خبر داد.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی 12 عنوان کتاب نشر شاهد در هفته دفاع مقدس با همکاری رادیو فرهنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از محوری ترین بخش های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با توجه به اهمیت این موضوع نقش کتاب نیز پررنگ تر می شود.

وی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین فعالیت های اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تمرکز بر تولید و انتشار آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس است که خوشبختانه تاکنون توانسته ایم بیش از 1900 عنوان کتاب منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار دهیم و در همین راستا در هفته دفاع مقدس با همکاری رادیو فرهنگ از 12 عنوان کتاب نشر شاهد در سازمان صداوسیما رونمایی خواهیم داشت.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به معرفی این 12 عنوان کتاب پرداخت و گفت: دفتر دوم وصیت نامه کامل شهدای استان گیلان ، قطعه شورانگیز ، نشان یک فصل را بگو ، هر روز ساعت هفت و ده دقیقه ، به پاکی شبنم ، رد پای گلوله ، پلاک 78 ، نشان سرخ ذوالفقار ، شهد شهود ، اصحاب درد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 عنوان کتاب «نشر شاهد» رونمایی می شود

12 عنوان کتاب «نشر شاهد» رونمایی می شود